Monday, May 7, 2012

cita2 mu?

aku bersyukur sbb engkau dapat apa yang engkau impikan..
meski apa yang aku ingin hanyalah khayalan mimpi..
meski engkau berahsia,hati ni tetap ingin tahu..
meski engkau cuba sembunyi,hati ini terus mencari..
biarlah engkau terus mengejar impian mu dahulu..
dan aku??
aku masih merangkak..
masih mencari apa itu cinta..
masih jauh perjalanan ku untuk mencari erti hidup
aku tidak macam engkau yang sentiasa sibuk dengan dakwahnya..
aku tidak macam engkau yang sentiasa merasa manisnya perjuangan,,

aku hanya indah di pandangan manusia..
tp aku belum pasti indah di pandangan Allah..
aku hanya di hormati masyarakat..
tapi belum pasti sama ada aku ini di hormati oleh para malaikat..

engkau,
teruskanlah dengan urusan2 dakwahmu..
tidaklah aku cemburu..
tetapi,
lebih ramai yang lebih layak dari diri yang serba kurang ini..

p/s:bukan aku yang berada dalam mimpimu..tetapi adalah lelaki soleh yang bakal bersamamu kelak..insyaAllah

No comments:

Post a Comment

Popular Posts