Thursday, April 25, 2013

MENCAPUBMU??

~CAPUB *cari publisiti*~

kenapa......

Kenape ek?

kenapaaaa.....ye.......?

kenapa buah pinggang aku rasa terbelit uratnya bila tengok "pendakwah-pendakwah fb" suka EDIT GAMBAR SENDIRI ada yang tengah senyum kambing,ada yang tengah buat muka jiwang,ada yang tengah tengok langit kononnya,ada yang tengah tengok pemandangan(gambar dari sisi belakang) lepas tu edit teks AYAT-AYAT ISLAMIK cantik cantik kat gambar tu dan tag sana tag sini tag sana tag sini tag sana tag sini,masuk group islamik ni,ada muka tu,masuk group tak suka dedah aurat ada muka tu,masuk group politik,ada muka tu,masuk group orang gila,ada muka tu,masuk group terrorist,ada muka tu,masuk group niqabis,ada muka tu,masuk group bogelis pon ada muka tu....

ada yang tagih like tapi dapat 10,20 like....
ada yang hensem hensem muka ala2 korea dapat like dari niqabis dan bogelis sampai beribu2...
ada yang purdah purdah letak gambar tunduk2 konon tengah malu dapat like dari serbanis kopiahnis sampai beribu2....
ada yang berzikir-zikir subhanallah,masyallah,alhamdulillah...ini lah wanita/lelaki soleh solehah...
tuan gambar pulak "takde lah,biase biase je...semuanya dari allah.."

=.="

apakah..........

eeeeeiiiiuuwww pelllliiizzzz...meremang bulu roma aku.......

maybe yang like ada seribu,tapi diorang tak tahu ada 10 ORANG JUTA YANG TAK LIKE TU MENYAMPAH GILER DENGAN AMALAN CAPUB (*cari publisiti) KORANG TU...

*apa salahnya letak gambar kambing ke,lobak merah ke,ayam panggang ke,tomyam ke,kereta mr.bean ke,sabun mandi ke,paip air ke lepas tu edit teks islamik cantik-cantik kat situ?naaaaak juga letak gambar sendiri kononnya cantik sangat gambar tu....kalo orang edit gambar ustaz2 femes macam ust azhar ke,ust don ke dan edit teks islamik lain la...sebab memang jelas orang yang buat gambar diorang tu,bukan diorang sendiri letak gambar diri sendiri dan edit-edit cenggitu...

Sape yang rasa diri anda terlibat dengan upacara mencari publisiti murahan seperti ini sila terasa dan cakap "padan muka aku"...sapa yang owsem dan tak pernah tunjuk muka kat fb walaupun tahap hensemnya melebihi piawaian persatuan hensem sedunia,sila LIKE QUICK QUICK SAMPAI PATAH JARI dan sapa yang rasa dalam frenlistnya ada pendakwah2 jenis macam ni yang melebihkan publisti diri dari dakwah tu sendiri...sila SHARE dan tag mereka dengan ucapan indah "sila terasa"....

*Note: aku yang hensem dan owsem ni pon tak pernah tayang muka sendiri kat wall untuk tagih fren request atau like...aku letak gambar pakcik tua naik unta pon orang like dan request friend la...tak payah men capub capub.......aku tulis status bukan nak orang like,nak like,like la,tak nak like sudah,yang penting,apa aku nak cakap,aku punya suka....aku cakap main lepas je,rasanya seperti kentut yang ditahan,bila dilepas terasa lega yang amat~

~busuknya sekejap,tapi mesejnya melekat di hati~ 


TERASA? Silakan.. HEADSHHHHHOOOT!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts